29 Ekim 2018 Pazartesi

Azizler


Azizim…
Aziz diyorum size
Ey’li başlayan dizeler yazanlar
Şairler, hepiniz azizsiniz diyorum sizlere!
Şiir dininde gönlümüzü bağlıyoruz
Her şiir bir terbiye veriyor gönle
Hiçbir dizeyi atlattırmayan
Aziz ağabeylerimsiniz.

Hey dedi oradaki çocuk
Ne var çocuk? Atlama mısraların arasına
Nerede senin terbiyen!
Babandan bir şamar,
Anandan terlik yememişçesine patavatsızsın,
Anladım.
Sen ilahilerimizdeki yakarışlarımızsın…

Azizleri anlıyorum bu yarım ayda.
Anlamak yetmez diyor ağabeyler,
“Bilmek gerek.”
Mastarlarla çekilen bir eylemi değil,
Tek başına var olabilen bir adı bilmek gerek.
Adın gibi adı gibi
Adımız…

O değil miydi?
It değildi he değildi she değildi!
O hiçbir şey miydi sahi?
Her şeyde yok olmaktan hiçliği unutan bir müridinim,
Hey yâr!
Ey diyemem sana,
Anla beni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder