23 Nisan 2017 Pazar

Belirli bir başlık yok ne güzel değil mi?

Hep belirli bir konudan mı bahsetmem gerekiyor? Bu sefer rüyadaymışım gibi konuşacağım. Eksik bırakacağım her şeyi ama aslında hepsi tamamlanmış olacak.

Hangi ortamda kendimiz olduğumuzu düşündünüz mü? Arkadaşlarımızın yanında mı, ailemizin mi, okulda mı, yalnız olduğumuzda mı? Maskelerin arkalarında saklanıp duruyoruz farkında olarak veya olmadan.
Hangi cümle benim cümlem? Hangisinde kendimi anlatıyorum? Devrikler mi yoksa düzenliler mi benim cümlelerim?
Bazen hissediyor musunuz bilmiyorum ama ben bunu fark ettiğimde kendimden iğreniyorum. Daha önce duyduğum bir cümleyi sonradan kendim cesurca kullandığımda mesela. Ben ne ara öğrendim ne ara düşündüm bu cümleyi de kullanabiliyorum? Bu konuda bir yasa çıkartılıp herkes kendi cümlesini kurması gerekliliği getirmeli bence, cezası ölüm olmalı. Boş konuşmayı engellemek, ilerlemek için yapmalıyız bunu çünkü adalet böyle bir şeydir! Hehehe şaka yapıyorum aldırma bana.
Dünya’ya karşı dimdik duracak cesaretim var benim ama bir köpeğin olduğu sokağa girecek cesaretim yok. Ben hak veriyorum fil kardeşime, çünkü aynı durumdayız. Acılar, korkular, hayal kırıklıkları anlatılarak değil yaşanılarak paylaşılır diyorum hep, boşuna olmadığını da ispatlamış oldum kendi kendime.
Bazen içimdeki canavar ortaya çıkıyor. Kendi kendime diyorum, elimde bir güç olsa evreni evrene çarpar her şeyi yok ederim. Bırakın kardeşim Dünya’yı falan bütün evren acı çekiyordur kesin. Hepimizin iradesi, aklı varsa evrendeki “üstünlerin” acı çekmeye, acılar yaratmaya mahkum olacaklardır. Her zaman birileri birilerini ezecek ve her zaman birileri gülecek birileri ağlayacak her zaman kazananlar adalet olduğunu doğru olduğunu haklı olduğunu savunacak. Hadi oradan diyorum, HADİ ORADAN!
Hapsolmuşuz küçücük bedenlere, potansiyelimizi sınırlıyoruz farkında mısınız? Aşalım, yırtalım bedenlerimizi ve gerçek gücümüze ulaşalım istiyorum. Hep söylüyorum, biz bir kendini bilmezin haramzadenin emrinde çalışmak için mi geldik hayata? Birisi yaşayacak diye yüzlerin hayatı mahvoluyor. Herkes gibi ben gibi söylüyoruz, bunlar hep kapitalizm. Ama sakın değiştirmek için uğraşmayalım bu sistemi, tamam mı kardeşim? Yoksa düzenimiz bozulur maazallah.


Biliyorum okuyorsun, biliyorum okumuyor. Ne söylediğimin önemi var mı yoksa söyleyiş tarzıma mı takıntılı kaldın? Okuyup geçtin mi yoksa? Bülent her şeyi olduğu gibi anlatıyor diye bir yanılgıya düştüysen, ikimizde yanılıyoruz demektir. Ben cümleye başlarım bitiririm ama cümleye anlamı sen verirsin. Anlıyorsun biliyorum. Keşke ben de anlasaydım, çünkü canım sıkılıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder